20 Ekim 2010 Çarşamba

DİĞERLERİ...

Bu gün otobüste, yanıma bir kadın oturdu. Zayıf, ince yapılı, ufak tefek,sarışın, küt saçlı ve gözlüklü  bir  kadın. Çantasını kacağında sımsıkı tutmuş,kıpırdamadan öylece duruyordu... Kadın nedense beni korkuttu. Yanında tedirgin oldum. Dimdik , sabit bir noktaya bakıp duruyordu. Zaten otobüste yanınızdaki kadından ne yapmasını beklersiniz ki? Yoldaydık sadece... Başka bir şekilde davranması beklenemezdi ama huzursuz oldum. Yüzü bembeyazdı. Yaşamıyordu sanki,nefes bile almıyor gibiydi. Nicole Kidman'ın The Others filminde fotoğraf çekmek için oturtulan ölülere benziyordu. Kadına değmemek için özen gösterdim. Dokunursam yere devrileceğinden korktum. Ben böyle anlamsız düşüncelere dalmışken, kadın uyudu... Gözlerini kapattı... Bir an fotoğrafını çekmek istedim. Siyah beyaz bir fotoğraf ya da bende gözlerimi kapayıp birinden bizi birlikte çekmesini rica edebilirdim. İki tane ölü fotoğrafı... Sonra tuhaf bir şey oldu. Biz hala koltukta otururken,bizim koltuklarımıza,tam da bizim oturduğumuz yerlere iki tane genç oturdu. Öylece oturdular sanki biz yokmuşuz gibi. Ayağa kalmak istedim, kalkamadım,gençleri ittim, farketmediler bile... Sonra kadın birden gözlerini açıp bana bakıp gülümsedi. Korku tüm benliğimi sardı. İşte o zaman anladım,ölü kadının neden benim yanıma oturduğunu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder